TO WIN MY LOVE

tjabba tjenna! Sitter just nu i min obekväma datastol i mina svarta alldeles för tighta höga jeans (Inte skönt) och dricker pucko och äter Gifflar. Bra början på en lång dag. Ska gå till skolan när som, ha en lektion sen ska tydligen hela klassen gå och kolla på någon susgig rättegång. Bättre än lektion ialafall. Slutar halv 4 och efter det ska jag möta upp en kompis och fixa lite. Vet inte riktigt hur lång tid det tar men sen senare ikväll ska jag väl förmodligen träna och äta middag med mormor.

Igår var en lugn dag. efter skolan åkte jag med milla hem och red token, gick väl bra. Sen åkte jag hem till ida och hade lite myskväll. Skulle egentligen pluggat..men tror ni det gick bra?...nej verkligen inte. ligger väl 2000 tal efter i matten som vanligt. Nu börjar jag få ont i magen av alla bullar.
Vi hörs sen, ha det bra sålänge.

tokeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!