SOMEONE LIKE YOU

hemkommern från skolan nu. Fy vilken pissdag. Och då menar jag det verkligen, ont i magen och i ryggen ont i halsen irriterad på våra jävla skilärare och en hel del mer. Usch! Inte min dag. Kvällen/eftermiddagen ser lite ljusare ut, ska slänga mig framför Top Model nu och sen efter det blir det lite film mys med godis. Är jag faktiskt värd idag som pluggade ordentligt med matte på lektionen och gjorde läxan. På tal om matte, tog hem böckerna för första gången i år eller i världshistorien typ. Har faktiskt tänkt att plugga lite innan middagen. Gud så duktig jag är ibland. När jag väl anstränger mig går saker och ting faktiskt bra. Oftast.
Kvällen blir roligare, eller lugnare. Hem till ida för en liten tjejkväll! MYS! Det som står på chemat är:
- promenad
- godis
- ansiktsmask
- tjej snack/ skit snack
- planera provloppet
- filmmys

Helt ok tycker jag. LÄngtar faktiskt. Blir nog en lugn helg för min del. Nu börjar mitt tv program. Bloggar sen

IDIS MIN FINIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!