RESTEN AV DITT LIV

hola! Ja, det är väl typ den ända jag kan säga på spanska..
Fick ett litet utbrott förut och slog sönder mitt tangentbord så fick springa över till min kära morbror så fick han laga skiten. Så kan det gå.
Sitter just nu och lyssnar på Timbuktu, inte alls min smak men fan vilka härliga texter.
Dagen har väl varit lugn, skolan sög. Fast det är väl inget ovanligt, sen drog jag väl ner t stan med Milla och mötte upp Mathilda osv väldigt o intressant. Köpte lite underkläder också.

Hade väl egentligen tänkt träna lite ikväll, fast det gick ju inte alls bra. Fastnade framför tvn hemma vid mormor och smockade i mig godis. Standard.
Orkar inte ens skriva, för jag har faktiskt inget att skriva om ikväll. Så vi hörs en annan dag. Pusssisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!