IBLAND MÅSTE MAN GÅ VIDARE

godmorgon! Saker och ting går både bra och dåligt just nu. Lite både och liksom. Montén går ju rätt så bra iaf, ska rida Fresse på lördag och han är lugn och snäll. Sen har jag ju alltid Chaten. Linjestart på lördag också, fattar verkligen inte hur det går till så måste se till att lära mig det idag typ. Det som är dåligt är att min tid hos Team Östergren är slut. Efter 6 år. Saknar mina älsklingar men kommer hälsa på dom ofta. Ska även snacka med en av ägarna och fråga om jag får ta med mig Temperament upp till en travskola nästa år. Om jag kommer in. Då hade livet varit perfekt! Jag och min älskling. Anledningen till att jag inte är kvar är komplicerad, jag och tobbe kommer inte alls bra överns nu den sista tiden och jag antar att det här skulle hända. Men kanske lite bra, vill inte vara i ett stall där jag mår dåligt bara. Men jag ska fösöka hänga med Ida lite i hennes stall, 1000 ggr bättre. Dags att förnya sig lite! Känns det som.

Idag ska jag till stallet (idas), sen ska jag nog möta upp Antonia någonstans och ge henne hennes busskort. Hade liksom glömt bort att jag hade det. Sen ikväll ska jag kanske bort, jag får se. Annars träna med mathilda! Så blir nog en bra dag. Ska hoppa in i duschen nu, pussisar

jag och syster - CHILE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!