DROP THE BOMB

Kom precis hem ifrån Millaaaaaa, sjukt mysig kväll. Eller ja, mot slutet.
När jag kom hem från skolan skulle jag egentligen till stan med mathilda, men så blev det självklart inte, så jag ringde milla och hon sa att jag kunde kolla på när hon hade lektion på Rävhagen. Satt där i 1 timme och frös ihjäl, när vi skulle hem t milla var jag så kall så att jag inte kände mina fötter, händer, öron eller mina ben...
När vi kom hem så åt vi lite mat och eftersom att jag var svinhungrig kastade jag typ i mig allting, sen gick vu upp och myste ner oss under täcket och såg på Bad Teacher. SÅ SJUKT KUL! Värd att se.
Nu har jag precis duschat, ska väl snart hoppa ner i sängen och försöka sussa lite. Fredag imorgon och det blir en lugn en. Myskväll med min idis finis och sen sova tidigt. Provlopp på lördag och jag är redan lite nervös. Kommer bli kul..efter..haha. Nu skrev ida att startlistan är klar så ska ta mig en titt på den.

Hörs imorgon. Puss natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!