ye

tjaaa!
Har varit en ganska så bra dag för min del än så länge, försov mig lite imorse men annats så var den helt ok. efter det sprang jag till rättegången vi skulle på med klassen, sen var vi där i 3 timmar, sjuuuuuukt långtråkigt så jag somnade typ..hehe. Sen efter skolan drog jag och mathilda till stallet, fixade lite och sa grattis till amanda som fyller år idag!
Efter det drog vi hit, hem till mig alltså och städade som faaaan och fixade snyggt! Mammsen är ju i Västerås så har lägenheten för mig sjäääälv! fett skööönt. Nu har vi previs lagat lite tacos och nu kom Gustaf och Elias hit en´liten stund, sen ska vi väl bara ta det lungt och plugga lite och så. Köra på som dfan i helgen så det blir kul.
Hörs sen! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!