SOMETHING 2 DIE 4

kvällen kommer suga, det känner jag på mig. Ska spendera en jävla fredagskväll till att laga mat, diska, städa och dammsuga rummet osv..fyfaaaan vad kul. Aja, imorgon är det dax för montéprovlopp och som vanligt är jag redan lite nervös men det hör väl till? eller?

Har varit på stan med min fina. Ida alltså. Vi bestämmde oss för att vi skall köpa julklappar nästa vecka och det är ju bara så sjukt mysigt. Älskar jul, så jävla fint. Sen så är det ju min födelsedag snart, för första gången har jag inte sagt till någon vad jag önskar mig och inte tänker jag ha födelsedagsmiddag med tjejerna. Känns som om jag växt ifrån det där nu, på något konstigt sätt känns det bara så. Vet inte riktigt vad jag vill ha och vad jag önskar mig. En eltandborste kanske, och en mobil såklart. Kanske lite pengar och grejer till montén, men mer vet jag faktiskt inte. Klurigt.

Dags för matlagning, eldar väl upp köket men vad gör det då!? om 100 år...nej nu får jag sluta. ha en bra fredagskväll för det ska inte jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!