JUST GO WITH THE FLOW

Godmorgon!
vaknade för någon minut sen, är sjuk idag. hehee, kände att jag verkligen inte orkade pallra mig till skolan och så. Ska snart fixa lite sen ska jag försöka gå till skolan för att gå på mitt jävla utvecklingssamtal. Hatar det, hu!
Efter det ska jag och mamiii till Dahrve och kolla på lite saker till min montélicens och sen ska vi till elgiganten och expert för att kolla på en Iphone till mig, får jag inte det när jag fyller år tar jag ju typ livet av mig. Ber om en liten mobil liksom. Haha.
Efter det ska jag nog till stallet en snabbis och sen hem, duscha, äta sova. Bra dag..

Helgen har varit rätt så bra, i fredags var jag ju bara hemma. I lördags var jag med ida och mathilda och lite. Väldigt trevligt. Klarade även provloppet på Chaten, var supernöjd för han var hur fin som helst. I söndags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde haha.

Nu måste jag frächa upp mig lite, vi hörs. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!