IDAG ÄR EN BRA DAG

hej hopp!
sitter och surar lite i skolan, fast på något konstigt litet sätt är jag ju faktiskt lite glad. Morgonen var toppen! Dock lie grinig sen i natt, vaknade upp kl 2 typ av att någon idiot unge smällde raketer utanför våran lägenhet. Kommer ihåg rätt så väl att jag drömde om 2:a världskriget och självklart fick jag panik av smällarna och fick för mig att det var bomber. Började skrika tills mamma kom in och frågade vafan jag höll på med..då förstod jag att det var raketer. Sen somnade jag om..duktig tjej!
Slet mig upp ur sängen imorse och kastade på mig de första kläderna jag fick tag på, blev en bra bkandning faktisk. Rät så nöjd, använder även mina nya örohängen från BikBok som jag egentligen inte tycker är så värst snygga men dom funkar. För idag ska bli en bra dag!
Kom genast på lite bättre humör. härligt! Slutar halv 4 men jag har gympa idag så det är lungt. Ska nog hem till mormor och plugga lite då och sen senare träna och kanske träffa ida en stund. LLänge sen nu, okej..någon dag. Planerar att färga håret snart också, ännu mörkare. Tveksamt om det går men har ännu en röd slinga i luggen som verkligen inte borde vara där. längtar också tills mitt hår växer ut igen, fårstår inte varör jag klippte det!? sjukt onödigt fast ganska skönt.
En halvtimme kvar av lektionen nu, vet faktiskt inte vad jag ska göra. Har SO och det suger hahah.
Bloggar sen, ha en underbart trevlig dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!