ETT RIKTIGT JÄVLA AS

sitter på so lektionen som vanligt och gör inte ett skit. Vill bara gå hem och sova. Sjukt seeg just nu, men slutar om kanske 20 min. Sen ska jag träffa ida en stund. Hade även Biologiprov imorse, dum som läraren är så stänger han in mig i ett rum med en jävla Biologibok..korkat. Kollade baraaaa 1 gång så känner mig lite duktig. Lussnar även lite på låten "krossa alla fönster" och ser när alla andra stackare sitter och jobbar med sina företag. Skönt att slippa! Och tack vare Linus så är jag helt grå på armen och min hand. Han hällde ut massa "bly" på mig från pennvessaren. Inte kul för tror ni att det går bort eller? njaaaa.
20 min kvar av lektionen. TAGGA!
PUSSHEJ

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH min katt är så jävla ful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!